dinsdag 20 december 2011

Pensioen

Uiteraard is het in genen dele mijn intentie om bij mijn vele (minder goed bedeelde) lezers een gevoel van vurige jaloezie te doen ontbranden. Toch leek het mij hoogst meldenswaardig dat mij, zoals u hieronder kunt gewaarworden, vanaf mijn 65ste levensjaar een bijzonder riante oudedagsvoorziening toe gaat komen. Met zulke bedragen dient men niet lichtvaardig om te gaan en dit heb ik vanzelfsprekend geenszins ten doel. Ter geruststelling kan ik u allen mededelen dat ik middelerwijl te rade ben gegaan bij mijn beleggingsadviseur, Charles du Pont-Crayon. Wellicht, wie zal het zeggen, zal ik na mijn 65ste elders een weelderig bestaan opbouwen, maar dit zal ik u, indien aan de orde, uiteraard te zijner tijd doen vernemen.

De moraal: hoge bomen zijn hoger dan minder hoge bomen.    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten